Ukończyłam studia magisterskie w Gdańskiej Wyższej Szkole Humanistycznej na kierunku Pedagogika Ogólna i Pedagogika wczesnoszkolna z elementami logopedii. Od 2018 roku jestem certyfikowanym terapeutą Integracji Sensorycznej i członkiem Polskiego Stowarzyszenia Terapeutów Integracji Sensorycznej. Pracę z dziećmi zaczęłam w 2010 roku jako nauczyciel wychowawca. W trakcie tych lat ukończyłam szereg kursów tj.:
- Integracja sensoryczna I, II stopień;
- Polskie standaryzowane testy integracji sensorycznej;
- Terapia ręki I, II stopień;
- Metoda ruchu rozwijającego wg. Weroniki Sherborne;
- Original Play dr O.Fred Donaldson;
- Dziecięca matematyka prof. Edyty Gruszczyk-Kolczyńskiej;
- Metoda Dobrego Startu
- Trening umiejętności społecznych.
- Sensoraki. Jak wspierać rozwój integracji sensorycznej u dzieci?;
- W jaki sposób obserwować dziecko by nie przeoczyć objawów zaburzeń przetwarzania sensorycznego i jak wspierać bazowe systemy sensoryczne;
- Zaburzenia koncentracji uwagi u dzieci w kontekście zaburzeń SI;
- Na drodze ku samodzielności. Tworzenie warunków rozwoju i systemu wsparcia dla dzieci z zespołem Aspergera i ich rodziców;
- Wspomaganie rozwoju analizatora słuchowego i wzrokowego w przedszkolu warunkiem sukcesu w czytaniu i pisaniu w szkole;
- Lęk u dzieci – jak pomóc dzieciom, które się boją?;
- Pomoc przedmedyczna.
Dzięki ukończonym kursom i warsztatom dokształcającym mogę w swojej pracy stosować różne metody wspierające rozwój dziecka. Szybko przekonałam się, że praca ta jest moim powołaniem. Przynosi mi ona ogromną radość, satysfakcję i poczucie spełnienia zawodowego.