Ukończyłam studia magisterskie w Gdańskiej Wyższej Szkole Humanistycznej na kierunku Pedagogika Ogólna i Pedagogika wczesnoszkolna z elementami logopedii. Od 2018 roku jestem certyfikowanym terapeutą Integracji Sensorycznej i członkiem Polskiego Stowarzyszenia Terapeutów Integracji Sensorycznej. Pracę z dziećmi zaczęłam w 2010 roku jako nauczyciel wychowawca. W trakcie tych lat ukończyłam szereg kursów tj.:
– Integracja sensoryczna I, II stopień;
– Polskie standaryzowane testy integracji sensorycznej;
– Terapia ręki I, II stopień;
– Metoda ruchu rozwijającego wg. Weroniki Sherborne;
– Original Play dr O.Fred Donaldson;
– Dziecięca matematyka prof. Edyty Gruszczyk-Kolczyńskiej;
– Metoda Dobrego Startu
– Trening umiejętności społecznych.
– Sensoraki. Jak wspierać rozwój integracji sensorycznej u dzieci?;
– W jaki sposób obserwować dziecko by nie przeoczyć objawów zaburzeń przetwarzania sensorycznego i jak wspierać bazowe systemy sensoryczne;
– Zaburzenia koncentracji uwagi u dzieci w kontekście zaburzeń SI;
– Na drodze ku samodzielności. Tworzenie warunków rozwoju i systemu wsparcia dla dzieci z zespołem Aspergera i ich rodziców;
– Wspomaganie rozwoju analizatora słuchowego i wzrokowego w przedszkolu warunkiem sukcesu w czytaniu i pisaniu w szkole;
– Lęk u dzieci – jak pomóc dzieciom, które się boją?;
– Pomoc przedmedyczna.
Dzięki ukończonym kursom i warsztatom dokształcającym mogę w swojej pracy stosować różne metody wspierające rozwój dziecka. Szybko przekonałam się, że praca ta jest moim powołaniem. Przynosi mi ona ogromną radość, satysfakcję i poczucie spełnienia zawodowego.