Jestem absolwentką psychologii na Wydziale Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego oraz certyfikowaną trenerką umiejętności społecznych (TUS). W 2024 rozpoczęłam 4-letni kurs psychoterapii poznawczo-bahawioralnej w szkole psychoterapii akredytowanej przez Polskie Towarzystwo Terapii Poznawczej i Behawioralnej, którego jestem członkinią.
Ukończyłam również studia podyplomowe z zakresu przygotowania pedagogicznego oraz terapii pedagogicznej, diagnozy i rewalidacji. W związku z tym wspieram uczniów, którzy zmagają się z trudnościami emocjonalnymi, ale również edukacyjnymi, a zdobyte wykształcenie pomaga mi całościowo spojrzeć na ich źródło. Diagnozuję przyczyny niepowodzeń szkolnych u uczniów: dysleksję oraz dyskalkulię. Mam także uprawnienia do przeprowadzania diagnozy intelektu przy wykorzystaniu skali inteligencji Stanford-Binet 5.
Jestem także absolwentką rocznego szkolenia “Kultura przeciw wykluczeniu” z zakresu arteterapii (terapii poprzez sztukę), którą chętnie wykorzystuję w pracy z dziećmi i młodzieżą. Szczególnie bliskie są mi sztuki plastyczne: na zajęciach malujemy, kleimy, rzeźbimy i odkrywamy nasz twórczy potencjał, poznając nowe techniki i inspirując się pracami artystów z różnych epok.
Dodatkowo, w ramach rozwijania własnych zainteresowań, skończyłam stosowaną psychologię zwierząt na Wydziale Psychologii UW, wybierając specjalizację dotyczącą terapii z wykorzystaniem zwierząt.
Pracuję z dziećmi i młodzieżą od kilku lat, prowadząc warsztaty, treningi asertywności, zajęcia TUS, a także pracując indywidualnie w gabinecie czy w przedszkolu terapeutycznym dla dzieci w spektrum autyzmu jako koordynatorka terapii.
W swojej pracy chętnie czerpię z metod terapii poprzez zabawę: gier planszowych, historyjek obrazkowych oraz prac plastycznych wykorzystujących przeróżne materiały czy techniki. Zawsze staram się, aby moje zajęcia, niezależnie od poruszanego tematu, były przyjemne, kreatywne i ciekawe oraz dostosowane do zainteresowań i potrzeb dziecka
Prywatnie śledzę filmowe nowości, spędzam czas ze swoimi zwierzętami oraz rozwijam dalej swoje kompetencje. Uczestniczę w licznych szkoleniach oraz kursach – szczególnie tych dotyczących terapii dzieci, młodzieży oraz dorosłych w spektrum autyzmu.
Jestem psychologiem nie tylko z wykształcenia, ale także z pasji. W kontaktach z dziećmi i młodzieżą stawiam na autentyczność, otwartość oraz empatyczność w swobodnej atmosferze.