Nasz personel oferuje pomoc w procesie dydaktyczno- wychowawczym dla dzieci, młodzieży oraz rodziców.

Charakteryzują nas doskonałe umiejętności praktyczne, wysoka etyka zawodowa ale także życzliwość i chęć świadczenia usług na najwyższym poziomie.

W naszej Poradni istnieje możliwość skorzystania z pomocy wysoko wykwalifikowanych specjalistów.
Kadrę specjalistyczną Poradni stanowią:

Anna Makowska

Psycholog


Jestem absolwentką Społecznej Psychologi Klinicznej na SWPS w Warszawie. Od ponad 10 lat pracuje z dziećmi i ich rodzicami w przedszkolach i w szkołach podstawowych. W swojej praktyce szczególną uwagę zwracam na to aby poznać mocne strony dziecka, rozwijać jego pasje, wspierać w rozwoju. Prowadzę zajęcia terapii dysleksji oraz innych trudności szkolnych.

Katarzyna Suchowiecka

Logopeda


Jestem absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego, gdzie ukończyłam filologię polską, zdobywając tytuł magistra oraz kwalifikacje zawodowe jako nauczyciel języka polskiego w szkole podstawowej, gimnazjum i liceum oraz jako logopeda. Jeszcze przed rozpoczęciem studiów, ze względu na swoje zainteresowanie teatrem i aktorstwem, brałam udział w różnorodnych warsztatach teatralnych oraz ukończyłam roczny kurs w krakowskim LartStudiO, gdzie pod okiem wykładowców miałam okazję przekonać się na własnej skórze, na czym polega specyfika sztuki aktorskiej.
W swojej pracy, nauczycielskiej i logopedycznej, kieruję się konsekwencją, staram się wykorzystać czas przeznaczony na zajęcia w taki sposób, aby uczniowie mogli czerpać z nich jak najwięcej, nie tylko wiedzy, ale także przyjemności.


Katarzyna Wiktorowicz

Pedagog


Jestem absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego na Wydziale Stosowanych Nauk Społecznych i Resocjalizacji oraz Szkoły Wyższej Przymierza Rodzin w Warszawie.

Ukończyłam studia magisterskie w zakresie Profilaktyki Społecznej i Resocjalizacji oraz studia podyplomowe na kierunku Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna z elementami terapii pedagogicznej.

Doświadczenie zawodowe zaczęłam zdobywać już na studiach, poprzez:

  • wolontariat w Ośrodku Pomocy Społecznej,
  • odbycie stażu w Fundacji zajmującej się pomocą dzieciom krzywdzonym i ich rodzinom, jak również podejmowaniem działań na rzecz ochrony praw dziecka,
  • praktyki w Poradni Psychologiczni-Pedagogicznej,
  • prowadzenie szkoleń, z ramienia wyżej wymienionych placówek, jak i innych instytucji, z zakresu profilaktyki pierwszo, drugo i trzeciorzędowej.
Po ukończeniu studiów rozpoczęłam pracę na stanowisku nauczyciela w przedszkolu, co miało ogromny wpływ na poszerzenie mojej wiedzy i doświadczenia zawodowego.

Zostałam pedagogiem, ponieważ bardzo lubię pracę z dziećmi. Możliwość uczestnictwa w ich rozwoju oraz poszukiwaniu własnych ścieżek przynosi mi ogromną satysfakcję i motywację do dalszych działań.

W bezpośrednim kontakcie z dziećmi ważne jest dla mnie to, by czuły się komfortowo i bezpiecznie. Staram się sprostać ich potrzebom. Przykładam bardzo dużą wagę do indywidualnego podejścia oraz budowania relacji opartych na wzajemnym szacunku.

Interesuję się psychologią rozwojową człowieka, arteterapią, Metodą Ruchu Rozwijającego W. Sherborne.

Paulina Smolińska

Fizjoterapeuta, Terapeuta Integracji Sensorycznej (SI)


Jestem absolwentką Wyższej Szkoły Rehabilitacji w Warszawie na Wydziale Fizjoterapii - studia licencjackie oraz Wyższej Szkoły Społeczno - Przyrodniczej im. Wincentego Pola w Lublinie - studia magisterskie. Poprzez naukę w powyższych Uczelniach zdobyłam kwalifikacje jako Fizjoterapeuta.

Dodatkowo w trakcie trwania studiów i pracy, podjęłam kilka kursów, głównie ze specjalizacją pediatryczną tj:

  • Kinesiotaping podstawowy
  • Terapia Punktami Spustowymi
  • Terapia Ręki st. I
  • Terapia SI st. I i II
  • Skoliozy - diagnostyka i postępowanie fizjoterapeutyczne

Od ponad dwóch lat jako Fizjoterapeuta staram się łączyć rehabilitację z pracą z dziećmi poprzez np. ćwiczenia korekcyjne, bądź indywidualną terapię w skoliozach czy też postawach skoliotycznych oraz ćwiczenia dostosowane do potrzeb osób z Mózgowym Porażeniem Dziecięcym. Prowadzę także diagnozy oraz zajęciach z Terapii Integracji Sensorycznej i Terapii Ręki.

Od zawsze lubię dzieci oraz pracę z Nimi. Odkąd pamiętam zawsze interesowała mnie rehabilitacja w pediatrii. Pomoc dzieciom poprzez terapię daje mi ogromną satysfakcję oraz wiele radości. W kontakcie z Nimi jestem otwarta oraz staram się stworzyć komfortowe warunki pracy.